Menu
 
epaik-pesypepaik-pesypelearning side customnews4epaik-pesypeservices
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Μεταπτυχιακές Σπουδές

Το Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) με τίτλο «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων», πραγματοποιείται με τη συνεργασία των τμημάτων

1. «Βιοϊατρικών Επιστημών» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ),

2. «Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), και

3. «Παιδαγωγικό Τμήμα» της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

και οδηγεί στην απονομή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ΜΔΕ).

Σκοπός του ΔΠΜΣ είναι η μετεκπαίδευση στην Παιδαγωγική Επιστήμη μέσω καινοτόμων προσεγγίσεων και τεχνολογιών. Όλα τα μαθήματα του μεταπτυχιακού προγράμματος είναι εναρμονισμένα με το πλαίσιο των πλέον σύγχρονων τεχνικών και μεθόδων διδασκαλίας, σχετικών με την Παιδαγωγική. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην πρακτική άσκηση των μεταπτυχιακών φοιτητών, η οποία περιλαμβάνει παρακολούθηση, παρατήρηση, σχεδιασμό εκπαιδευτικής παρέμβασης και πραγματοποίηση μικροδιδασκαλίας/διδασκαλίας.

Το ΔΠΜΣ είναι διεπιστημονικό και εστιάζεται στη γεφύρωση των Βιοϊατρικών Επιστημών με την Εκπαίδευση, καλύπτοντας επίσης ζητήματα Νευροβιολογίας, Γενετικής κ.α. Η προσέγγιση αυτή της Παιδαγωγικής Επιστήμης είναι πρωτοποριακή, σύγχρονη και από όσο γνωρίζουμε μοναδική στα μεταπτυχιακά προγράμματα της ημεδαπής.

Η διάρκεια σπουδών ορίζεται σε τέσσερα (4) εξάμηνα, που αντιστοιχούν σε 120 ECTS (30 ECTS ανά εξάμηνο φοίτησης). Το πρώτο και δεύτερο εξάμηνο σπουδών είναι κοινό για όλους τους μεταπτυχιακούς φοιτητές. Το τρίτο εξάμηνο διαφοροποιείται ανάλογα με την κατεύθυνση (Προσχολικής Αγωγής, Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης). Τα τρία (3) πρώτα εξάμηνα, αντιστοιχούν σε διδασκαλία μαθημάτων και χορηγούν 90 ECTS στο φοιτητή. Το τέταρτο εξάμηνο, αντιστοιχεί στην πρακτική άσκηση II και στην εκπόνηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας και χορηγεί 30 ECTS στο φοιτητή.

ΦΕΚ ίδρυσης: 5312/τ.Β’/27.11.2018.

Έναρξη: Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2018/2019.

postgadbutton 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Από το 2005 η ΑΣΠΑΙΤΕ υλοποίησε με επιτυχία Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών σε σύμπραξη με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού, όπως:Σημαντικό βήμα για την ακαδημαϊκή εξέλιξη της ΑΣΠΑΙΤΕ αποτελεί η έγκριση των οκτώ πρώτων αυτοδύναμων Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών της και συγκεκριμένα των εξής:

 

Αυτοδύναμα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών που έχουν ολοκληρωθεί

epistimes agogis «Επιστήμες της Αγωγής» του Παιδαγωγικού Τμήματος (ΦΕΚ τ. Β΄ 3576/31.12.2014)
STEM logo «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Μηχανικών»  (Master Science in Science, Technology, Engineering and Mathematics)» του Παιδαγωγικού Τμήματος (ΦΕΚ τ. Β΄ 3600/31.12.2014

domiki mihaniki «Εφαρμοσμένη Υπολογιστική Δομική Μηχανική» του ΤμήματοςΕκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών (ΦΕΚ τ. Β΄3576/31.12.2014)
anavathmisi ktirion   «Αναβάθμιση Κτιρίων» με δύο κατευθύνσεις: α) Δομική Αναβάθμιση Κτιρίων και β) Ενεργειακή Αναβάθμιση Κτιρίων»  των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών (ΦΕΚ τ. Β΄ 3600/31.12.2014)

mechanical str «Σύγχρονες Μέθοδοι Σχεδιασμού και Ανάλυσης Μηχανολογικών Κατασκευών»του Τμήματος Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών (ΦΕΚ τ. Β΄ 3600/31.12.2014)
water tech «Τεχνολογίες Διαχείρισης Υδάτων Ήπιων Μορφών Ενέργειας και Περιβαλλοντικής Μηχανικής» του Τμήματος Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών (ΦΕΚ τ. Β΄ 1355/03.07.2015)

counseling  «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός» του Παιδαγωγικού Τμήματος (ΦΕΚ τ. Β΄ 1355/03.07.2015)

 

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός» του Παιδαγωγικού Τμήματος της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. έχει ως αντικείμενο την παροχή εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου  επιδιώκοντας οι πτυχιούχοι του να εξοικειωθούν και να εδραιώσουν ισχυρό επιστημονικό υπόβαθρο στη θεωρία και την πράξη εφαρμογής του θεσμού Συμβουλευτική – Επαγγελματικός Προσανατολισμός (ΣυΕΠ), στη δημιουργία πρωτοποριακών μοντέλων εφαρμογής του θεσμού σε χώρους εκπαίδευσης και απασχόλησης, καθώς και στην εφαρμογή τους στον γενικό πληθυσμό και  σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.  Περαιτέρω, επιδιώκει να συμβάλει στην προαγωγή της έρευνας και στην ανάπτυξη καινοτόμων γνώσεων και νέων δεξιοτήτων.

Το ΠΜΣ «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός» στοχεύει:

α) Στην  επαρκή  θεωρητική και  πρακτική  κατάρτιση σχετικά με τις  τρέχουσες εξελίξεις και  τη σύγχρονη έρευνα  στο χώρο της Συμβουλευτικής, της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
β) Στην ειδίκευση επιστημόνων στη σύγχρονη θεωρία και πρακτική της Συμβουλευτικής και της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας με σκοπό τη δραστηριοποίηση τους σε όλους τους σχετικούς τομείς και τα αντικείμενα παροχής συμβουλευτικής της εργασίας, της παιδαγωγικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού.
γ) Στην παραγωγή εξειδικευμένου επιστημονικού ερευνητικού δυναμικού με ειδίκευση στις προαπαιτούμενες γνωστικές περιοχές, προκειμένου για τη διερεύνηση και την ανατροφοδότηση των σύγχρονων θεμάτων της επιστήμης της Συμβουλευτικής  και της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας.
δ) Στην ειδίκευση λειτουργών της εκπαίδευσης στην παροχή υπηρεσιών Επαγγελματικής Αγωγής, Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού, Προσωπικής Ανάπτυξης και Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
ε) Στην ανάπτυξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης της έρευνας στο πεδίο της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
στ) Στη βελτίωση των προσωπικών, κοινωνικών  και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων των συμμετεχόντων, ώστε  να ανταποκρίνονται στις  προκλήσεις  ενός  μεταβαλλόμενου κοινωνικού, πολιτικού, επαγγελματικού  και εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.
ζ) Στην ανάπτυξη σχετικής ακαδημαϊκής και ερευνητικής δραστηριότητας στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  και στη συνεργασία με άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα, αλλά και συναφείς δημοσίους ή ιδιωτικούς φορείς για την επίτευξη των ανωτέρω στόχων.

 

postgadbutton                         

To προσφερόμενο από το Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών, της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.)«Τεχνολογίες Διαχείρισης Υδάτων, Ήπιων Μορφών Ενέργειας   και Περιβαλλοντικής Μηχανικής», με ΦΕΚ 1355/τ. Β΄/3.7.2015, διάρκειας τριών (3) ακαδημαϊκών εξαμήνων,  εκ των οποίων το τρίτο αντιστοιχεί στην εκπόνηση της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Διατριβής,  λειτουργεί με υψηλοτάτων απαιτήσεων 6 Μαθήματα ανά εξάμηνο και 12 Μαθήματα συνολικά, με εβδομαδιαία διδασκαλία και υποχρεωτική παρακολούθηση 12 ωρών και οδηγεί στη λήψη Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Master) στις «Τεχνολογίες Διαχείρισης ΥδάτωνΉπιων Μορφών Ενέργειας  και Περιβαλλοντικής Μηχανικής».
Το βασικό αντικείμενο και οι κύριοι στόχοι του Π.Μ.Σ., ανταποκρινόμενο στις προκλήσεις των καιρών και της γεωπολιτικής ρευστότητας,  είναι η ανάπτυξη και η παροχή στους Μεταπτυχιακούς Φοιτητές υψηλού επιπέδου επιστημονικής και τεχνολογικής γνώσης, καινοτομικής εξειδίκευσης στις σύγχρονες τεχνικές και μεθόδους της διεπιστημονικής προσέγγισης και των τεχνολογικών επιχειρηματικών δεξιοτήτων, με προοπτικές αξιοποίησής της στην αγορά εργασίας,  αλλά και η προαγωγή της εφαρμοσμένης έρευνας σε θέματα και επαγγέλματα του επιστημονικού χώρου των Τεχνολογιών Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Εσωτερικών και Θαλάσσιων Υδάτων, των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και της Υδροενεργειακής Περιβαλλοντικής Μηχανικής, η παραγωγή ερευνητικού και επιστημονικού δυναμικού με επαρκή εξειδίκευση στις καινοτόμες ενεργειακές, υδατικές και περιβαλλοντικές τεχνολογίεςως παραγωγική απάντηση στα θέματα των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών ζήτησης κατανάλωσης νερού και ενέργειας, που βρίσκονται συνεχώς στην ημερήσια διάταξη αναζήτησης μιας πραγματικής βιώσιμης, αειφορικής, πράσινης και γαλάζιας ανάπτυξης του ενδογενούς δυναμικού της Χώρας, τα οποία αναφέρονται στις καθαρές μορφές ενέργειας και στην προστασία του περιβαλλοντικού αποθέματός της, στις θάλασσές της,  με το συνολικό μήκος ακτογραμμών να υπερβαίνει τα 16.000 Κm, στα λιμάνια της, στο πλούσιο σε υδατικούς πόρους Ελληνικό Περιβάλλον και  Γεω-ανάγλυφο, στα νερά της και στις υπηρεσίες διαχείρισης και διανομής τους, στα πλούσια ενεργειακά της διαθέσιμα και στο αναξιοποίητο δυναμικό Ήπιων Μορφών Ενέργειας, αλλά και στις ελπιδοφόρες προσδοκίες για θαλάσσια και χερσαία κοιτάσματα ορυκτών καυσίμων και υδρογονανθράκων.
 

postgadbutton

Σας καλωσορίζουμε στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)

«Σύγχρονες Μέθοδοι Σχεδιασμού και Ανάλυσης Μηχανολογικών Κατασκευών»

«Modern Methods in Design and Analysis of EngineeringStructures».

Το Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. οργανώνει και λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 2015−2016 Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο:

«Σύγχρονες Μέθοδοι Σχεδιασμού και Ανάλυσης Μηχανολογικών Κατασκευών»,

σύμφωνα με τις διατάξεις της Υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμ. 208483/Ζ1 και τις διατάξεις του Ν. 3685/2008 (Α΄ 148), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ 3600/31-12-2014/τ. Β’ και ΦΕΚ 333/10-03-2015/τ. Β’).

 

 

postgadbutton             

Τα συνεργαζόμενα Τμήματα Εκπαιδευτικών Πολιτικών και Μηχανολόγων Μηχανικών της ΑΣΠΑΙΤΕ σας καλωσορίζουν στο δικτυακό χώρο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ): «Αναβάθμιση Kτηρίων», με δύο κατευθύνσεις:

α. Δομική Αναβάθμιση Κτηρίων

β. Ενεργειακή Αναβάθμιση Κτηρίων

(ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 3600, 31-12-2014), από όπου μπορείτε να αντλήσετε όποιες πληροφορίες χρειάζεστε για το εν λόγω Πρόγραμμα.

Δεσμευόμαστε ότι στο παρόν Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα θα παρέχεται υψηλού επιπέδου εκπαίδευση ώστε οι απόφοιτοί του να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες για να μπορούν με άνεση:

α) άμεσα να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και να καλύψουν την αυξανόμενη επαγγελματική ζήτηση που παρατηρείται διεθνώς σε αυτό το πεδίο, τόσο στον ιδιωτικό τομέα (μελέτες και εφαρμογές αποκατάστασης, επισκευής, ενίσχυσης και ενεργειακής αναβάθμισης κτηρίων) όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (στελέχη υπηρεσιών, παροχή εξειδικευμένης τεχνογνωσίας ως ειδικοί επιστήμονες, συμβουλευτικές υπηρεσίες, ελεγκτικοί μηχανισμοί, πιστοποιήσεις κ.λ.π.)

β) να στελεχώσουν τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με εξειδικευμένες γνώσεις και

γ) να εργαστούν σε ερευνητικά προγράμματα ή/και να συνεχίσουν περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές.
                                                                           

postgadbutton          

Σας καλωσορίζουμε στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) στην Εφαρμοσμένη Υπολογιστική Δομική Μηχανική που διοργανώνεται από το Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.

Στους στόχους του ΠΜΣ συγκαταλέγονται η εξειδίκευση αποφοίτων μηχανικών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) στις σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές της διεπιστημονικής προσέγγισης, συνεργασίας και έρευνας στον τομέα της ανάλυσης και του σχεδιασμού των δομικών έργων. Επίσης η προαγωγή της έρευνας στο επιστημονικό πεδίο της υπολογιστικής μηχανικής και η παραγωγή εξειδικευμένου επιστημονικού και ερευνητικού δυναμικού με την εις βάθος κατάρτιση των επιστημόνων, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί για την παραγωγή νέας γνώσης σε ερευνητικά κέντρα και πανεπιστημιακά Ιδρύματα της ημεδαπής και αλλοδαπή 
                                                                            

postgadbutton           

 Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv»-- (Master of Science in Science, Technology, Engineering and Mathematics), το οποίο προσφέρεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ στην Αθήνα, λειτουργεί σύμφωνα με τις συναφείς διατάξεις του ν. 4009/2011, του ν.3685/2008 «Θεσμικό πλαίσιο για τις Μεταπτυχιακές Σπουδές» και το ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 3600, 31-12-2014 και τον κανονισμό Μεταπτυχιακών σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ.Το ΠΜΣ είναι ένα πρόγραμμα σπουδών δια του οποίου επιδιώκεται η σε βάθος επιστημολογική και επιστημονική διερεύνηση και εξέταση θεμάτων, με επίκεντρο τις εργαστηριακές, μαθησιακές και εκπαιδευτικές μαθησιακές και διδακτικές ακολουθίες για την εκπάιδευση, σε συνάρτηση με τα γνωστικά αντικείμεναeννα του STEM-ΣΤΕΜ,  και τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες και τις εκπαιδευτικές τεχνολογίες. Το ΠΜΣ έχει ως αντικείμενο των παροχή εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου στην Υπολογιστική Επιστήμη για την εκπαίδευση και τη Διδακτική στα γνωστικά αντικείμενα του STEM. Περαιτέρω, προσδοκά να συμβάλει στην προαγωγή της έρευνας και στη δημιουργία νέων καινοτόμων γνώσεων και δεξιοτήτων καθώς και την επαγγελματική ανέλιξη των εκπαιδευτικών.
Ειδικότερα επιδιώκει:
1.Τη δημιουργία κρίσιμης μάζας εκπαιδευτικών με γνώσεις υπολογιστικών μοντέλων προσομοίωσης που θα μπορούν να αναπτύσσουν εκπαιδευτικά σενάρια χρησιμοποιώντας την ανακαλυπτική/διερευνητική μάθηση στα γνωστικά αντικείμενα του STEM
2.Την ανάδειξη ερευνητικών τομέων για τους φοιτητές ώστε να είναι ικανοί να συγγράψουν αξιόλογες ερευνητικές εργασίες αλλά και να έχουν τα εφόδια για την συνέχιση των σπουδών τους σε επίπεδο Διδακτορικών σπουδών για την παιδαγωγική χρήση του STEM(ΣΤΕΜ).
3.Τη γνώση επιστημολογικών παιδαγωγικών μοντέλων διερευνητικής/ανακαλυπτικής διδασκαλίας και τη διασύνδεσή τους με τα υπολογιστικά μοντέλα προσομοίωσης για την διδακτική 
4.Την εξοικείωση με σύγχρονα αποθετήρια εκπαιδευτικών ψηφιακών προγραμμάτων σχετικών με το STEM στην Εκπαίδευση/Διδακτική.
5.Την συγγραφή κώδικα για εκπαιδευτικούς σκοπούς, η οποία είναι σημαντική όπως προκύπτει και από την πρωτοβουλία «one hour code» στις Η.Π.Α. και άλλες διεθνείς τάσεις 
6.Τη γνώση  εργαλείων προγραμματισμού, εκπαιδευτικής ρομποτικής, εκπαιδευτικών τεχνολογιών, LAB VIEW, Arduino ,Easy Java Simulations κλπ  και γενικά σε τεχνολογίες STEM
7.Τη γνώση θεμάτων και την μεθοδολογία της ηλεκτρονικής μάθησης και την εξοικείωση με εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης
8.Την δημιουργία μιας οργανωτικής δομής για την ανάπτυξη ενός αποθετηρίου σχετικά με τα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα
9.Την προετοιμασία στελεχών εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών-best practices- για τα αναλυτικά προγράμματα στην εκπαίδευση, σε Εθνικό και Διεθνές Επίπεδο
10.Την γνώση της μεθοδολογίας και των εργαλείων ποσοτικής και ποιοτικής εκπαιδευτικής έρευνας  

postgadbutton       

ΠΜΣ "Επιστήμες της Αγωγής"

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Επιστήμες της Αγωγής» λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις της Υπουργικής Απόφασης αριθμ. 208466/Ζ1 (ΦΕΚ 3576/ τ.β΄/ 31.12.2014) και διοργανώνεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Αντικείμενο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών σπουδών (Π.Μ.Σ.) είναι η ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων και η προαγωγή της έρευνας στο πεδίο των επιστημών της αγωγής.

Ειδικότερα το Π.Μ.Σ. στοχεύει:

α) Στην επαρκή θεωρητική και πρακτική κατάρτιση σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις και τη σύγχρονη έρευνα στο χώρο της εκπαίδευσης.
β) Στη βελτίωση των ικανοτήτων σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης της παιδαγωγικής έρευνας.
γ) Στη βελτίωση των προσωπικών, κοινωνικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, ώστε να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις ενός μεταβαλλόμενοι κοινωνικού και εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.
δ) Στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων και την ανάπτυξη κατάλληλων δεξιοτήτων σε ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση των προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον, τις μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές και γενικά την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών και των εφήβων.
                                                                       

postgadbutton  

 

Το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ υλοποιεί, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Ε5/175235/29.10.2014 και την αρ.6-(1.1).-5/2/2015 Απόφαση της Δ.Ε. της ΑΣΠΑΙΤΕ, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) με αντικείμενο «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης».

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα θα προσφέρεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ (Παράρτημα Θεσσαλονίκης) και άρχισε τη λειτουργία του το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2015-2016.
                                                                               

postgadbutton 

Αυτοδύναμα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών
organosi dioikisi «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» του Παιδαγωγικού Τμήματος(ΦΕΚ τ. Β΄ 3003/06.11.2014)
 
   

 

Διιδρυματικά Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών. 

 

«Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων», των τμημάτων «Βιοϊατρικών Επιστημών», «Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής σε συνεργασία με το «Παιδαγωγικό Τμήμα» της ΑΣΠΑΙΤΕ. (ΦΕΚ 5312/τ. Β’/27.11.2018).

 

Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα με τίτλο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη» 

που συνδιοργανώνεται από τα Τμήματα
• Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (επισπεύδον)
• Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και
• Παιδαγωγικό Τμήμα της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

Σύνδεσμος Μεταπτυχιακού:  http://msc-ditrep.uniwa.gr

 

ΠΜΣ που έχουν ολοκληρωθεί. 

 

 

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

e learning student web class web
gdpr logo modip
asfalia stin ergasia simvouleftiko epitropi katagrafis protocol logo  

Στοιχεια Επικοινωνιας

ΑΣΠΑΙΤΕ, ΤΚ 15122 Μαρούσι (Σταθμός "ΕΙΡΗΝΗ" ΗΣΑΠ) Τηλ.: 210-2896700, email:info@aspete.gr

Λειτουργεί καλύτερα με I.E. 8.0 και ανω, Firefox, Opera, Safari & Google Chrome . Υποστήριξη ΚΕ.Λ.Δ.ΔΙ
DS label logo diavgia logo horizontal(300x105)x96dpi hover
Κύλιση στην Αρχή