Menu
 
epaik-pesypepaik-pesypelearning side customnews4epaik-pesypeservices
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Μεταπτυχιακές Σπουδές

Το Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) με τίτλο «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων», πραγματοποιείται με τη συνεργασία των τμημάτων

1. «Βιοϊατρικών Επιστημών» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ),

2. «Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), και

3. «Παιδαγωγικό Τμήμα» της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

και οδηγεί στην απονομή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ΜΔΕ).

Σκοπός του ΔΠΜΣ είναι η μετεκπαίδευση στην Παιδαγωγική Επιστήμη μέσω καινοτόμων προσεγγίσεων και τεχνολογιών. Όλα τα μαθήματα του μεταπτυχιακού προγράμματος είναι εναρμονισμένα με το πλαίσιο των πλέον σύγχρονων τεχνικών και μεθόδων διδασκαλίας, σχετικών με την Παιδαγωγική. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην πρακτική άσκηση των μεταπτυχιακών φοιτητών, η οποία περιλαμβάνει παρακολούθηση, παρατήρηση, σχεδιασμό εκπαιδευτικής παρέμβασης και πραγματοποίηση μικροδιδασκαλίας/διδασκαλίας.

Το ΔΠΜΣ είναι διεπιστημονικό και εστιάζεται στη γεφύρωση των Βιοϊατρικών Επιστημών με την Εκπαίδευση, καλύπτοντας επίσης ζητήματα Νευροβιολογίας, Γενετικής κ.α. Η προσέγγιση αυτή της Παιδαγωγικής Επιστήμης είναι πρωτοποριακή, σύγχρονη και από όσο γνωρίζουμε μοναδική στα μεταπτυχιακά προγράμματα της ημεδαπής.

Η διάρκεια σπουδών ορίζεται σε τέσσερα (4) εξάμηνα, που αντιστοιχούν σε 120 ECTS (30 ECTS ανά εξάμηνο φοίτησης). Το πρώτο και δεύτερο εξάμηνο σπουδών είναι κοινό για όλους τους μεταπτυχιακούς φοιτητές. Το τρίτο εξάμηνο διαφοροποιείται ανάλογα με την κατεύθυνση (Προσχολικής Αγωγής, Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης). Τα τρία (3) πρώτα εξάμηνα, αντιστοιχούν σε διδασκαλία μαθημάτων και χορηγούν 90 ECTS στο φοιτητή. Το τέταρτο εξάμηνο, αντιστοιχεί στην πρακτική άσκηση II και στην εκπόνηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας και χορηγεί 30 ECTS στο φοιτητή.

ΦΕΚ ίδρυσης: 5312/τ.Β’/27.11.2018.

Έναρξη: Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2018/2019.

postgadbutton 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Από το 2005 η ΑΣΠΑΙΤΕ υλοποίησε με επιτυχία Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών σε σύμπραξη με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού, όπως:Σημαντικό βήμα για την ακαδημαϊκή εξέλιξη της ΑΣΠΑΙΤΕ αποτελεί η έγκριση των οκτώ πρώτων αυτοδύναμων Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών της και συγκεκριμένα των εξής:

 

Αυτοδύναμα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών που έχουν ολοκληρωθεί

epistimes agogis «Επιστήμες της Αγωγής» του Παιδαγωγικού Τμήματος (ΦΕΚ τ. Β΄ 3576/31.12.2014)
STEM logo «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Μηχανικών»  (Master Science in Science, Technology, Engineering and Mathematics)» του Παιδαγωγικού Τμήματος (ΦΕΚ τ. Β΄ 3600/31.12.2014

domiki mihaniki «Εφαρμοσμένη Υπολογιστική Δομική Μηχανική» του ΤμήματοςΕκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών (ΦΕΚ τ. Β΄3576/31.12.2014)
anavathmisi ktirion   «Αναβάθμιση Κτιρίων» με δύο κατευθύνσεις: α) Δομική Αναβάθμιση Κτιρίων και β) Ενεργειακή Αναβάθμιση Κτιρίων»  των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών (ΦΕΚ τ. Β΄ 3600/31.12.2014)

mechanical str «Σύγχρονες Μέθοδοι Σχεδιασμού και Ανάλυσης Μηχανολογικών Κατασκευών»του Τμήματος Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών (ΦΕΚ τ. Β΄ 3600/31.12.2014)
water tech «Τεχνολογίες Διαχείρισης Υδάτων Ήπιων Μορφών Ενέργειας και Περιβαλλοντικής Μηχανικής» του Τμήματος Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών (ΦΕΚ τ. Β΄ 1355/03.07.2015)

counseling  «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός» του Παιδαγωγικού Τμήματος (ΦΕΚ τ. Β΄ 1355/03.07.2015)

 

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός» του Παιδαγωγικού Τμήματος της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. έχει ως αντικείμενο την παροχή εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου  επιδιώκοντας οι πτυχιούχοι του να εξοικειωθούν και να εδραιώσουν ισχυρό επιστημονικό υπόβαθρο στη θεωρία και την πράξη εφαρμογής του θεσμού Συμβουλευτική – Επαγγελματικός Προσανατολισμός (ΣυΕΠ), στη δημιουργία πρωτοποριακών μοντέλων εφαρμογής του θεσμού σε χώρους εκπαίδευσης και απασχόλησης, καθώς και στην εφαρμογή τους στον γενικό πληθυσμό και  σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.  Περαιτέρω, επιδιώκει να συμβάλει στην προαγωγή της έρευνας και στην ανάπτυξη καινοτόμων γνώσεων και νέων δεξιοτήτων.

Το ΠΜΣ «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός» στοχεύει:

α) Στην  επαρκή  θεωρητική και  πρακτική  κατάρτιση σχετικά με τις  τρέχουσες εξελίξεις και  τη σύγχρονη έρευνα  στο χώρο της Συμβουλευτικής, της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
β) Στην ειδίκευση επιστημόνων στη σύγχρονη θεωρία και πρακτική της Συμβουλευτικής και της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας με σκοπό τη δραστηριοποίηση τους σε όλους τους σχετικούς τομείς και τα αντικείμενα παροχής συμβουλευτικής της εργασίας, της παιδαγωγικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού.
γ) Στην παραγωγή εξειδικευμένου επιστημονικού ερευνητικού δυναμικού με ειδίκευση στις προαπαιτούμενες γνωστικές περιοχές, προκειμένου για τη διερεύνηση και την ανατροφοδότηση των σύγχρονων θεμάτων της επιστήμης της Συμβουλευτικής  και της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας.
δ) Στην ειδίκευση λειτουργών της εκπαίδευσης στην παροχή υπηρεσιών Επαγγελματικής Αγωγής, Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού, Προσωπικής Ανάπτυξης και Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
ε) Στην ανάπτυξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης της έρευνας στο πεδίο της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
στ) Στη βελτίωση των προσωπικών, κοινωνικών  και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων των συμμετεχόντων, ώστε  να ανταποκρίνονται στις  προκλήσεις  ενός  μεταβαλλόμενου κοινωνικού, πολιτικού, επαγγελματικού  και εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.
ζ) Στην ανάπτυξη σχετικής ακαδημαϊκής και ερευνητικής δραστηριότητας στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  και στη συνεργασία με άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα, αλλά και συναφείς δημοσίους ή ιδιωτικούς φορείς για την επίτευξη των ανωτέρω στόχων.

 

postgadbutton                         

To προσφερόμενο από το Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών, της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.)«Τεχνολογίες Διαχείρισης Υδάτων, Ήπιων Μορφών Ενέργειας   και Περιβαλλοντικής Μηχανικής», με ΦΕΚ 1355/τ. Β΄/3.7.2015, διάρκειας τριών (3) ακαδημαϊκών εξαμήνων,  εκ των οποίων το τρίτο αντιστοιχεί στην εκπόνηση της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Διατριβής,  λειτουργεί με υψηλοτάτων απαιτήσεων 6 Μαθήματα ανά εξάμηνο και 12 Μαθήματα συνολικά, με εβδομαδιαία διδασκαλία και υποχρεωτική παρακολούθηση 12 ωρών και οδηγεί στη λήψη Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Master) στις «Τεχνολογίες Διαχείρισης ΥδάτωνΉπιων Μορφών Ενέργειας  και Περιβαλλοντικής Μηχανικής».
Το βασικό αντικείμενο και οι κύριοι στόχοι του Π.Μ.Σ., ανταποκρινόμενο στις προκλήσεις των καιρών και της γεωπολιτικής ρευστότητας,  είναι η ανάπτυξη και η παροχή στους Μεταπτυχιακούς Φοιτητές υψηλού επιπέδου επιστημονικής και τεχνολογικής γνώσης, καινοτομικής εξειδίκευσης στις σύγχρονες τεχνικές και μεθόδους της διεπιστημονικής προσέγγισης και των τεχνολογικών επιχειρηματικών δεξιοτήτων, με προοπτικές αξιοποίησής της στην αγορά εργασίας,  αλλά και η προαγωγή της εφαρμοσμένης έρευνας σε θέματα και επαγγέλματα του επιστημονικού χώρου των Τεχνολογιών Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Εσωτερικών και Θαλάσσιων Υδάτων, των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και της Υδροενεργειακής Περιβαλλοντικής Μηχανικής, η παραγωγή ερευνητικού και επιστημονικού δυναμικού με επαρκή εξειδίκευση στις καινοτόμες ενεργειακές, υδατικές και περιβαλλοντικές τεχνολογίεςως παραγωγική απάντηση στα θέματα των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών ζήτησης κατανάλωσης νερού και ενέργειας, που βρίσκονται συνεχώς στην ημερήσια διάταξη αναζήτησης μιας πραγματικής βιώσιμης, αειφορικής, πράσινης και γαλάζιας ανάπτυξης του ενδογενούς δυναμικού της Χώρας, τα οποία αναφέρονται στις καθαρές μορφές ενέργειας και στην προστασία του περιβαλλοντικού αποθέματός της, στις θάλασσές της,  με το συνολικό μήκος ακτογραμμών να υπερβαίνει τα 16.000 Κm, στα λιμάνια της, στο πλούσιο σε υδατικούς πόρους Ελληνικό Περιβάλλον και  Γεω-ανάγλυφο, στα νερά της και στις υπηρεσίες διαχείρισης και διανομής τους, στα πλούσια ενεργειακά της διαθέσιμα και στο αναξιοποίητο δυναμικό Ήπιων Μορφών Ενέργειας, αλλά και στις ελπιδοφόρες προσδοκίες για θαλάσσια και χερσαία κοιτάσματα ορυκτών καυσίμων και υδρογονανθράκων.
 

postgadbutton

Σας καλωσορίζουμε στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)

«Σύγχρονες Μέθοδοι Σχεδιασμού και Ανάλυσης Μηχανολογικών Κατασκευών»

«Modern Methods in Design and Analysis of EngineeringStructures».

Το Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. οργανώνει και λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 2015−2016 Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο:

«Σύγχρονες Μέθοδοι Σχεδιασμού και Ανάλυσης Μηχανολογικών Κατασκευών»,

σύμφωνα με τις διατάξεις της Υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμ. 208483/Ζ1 και τις διατάξεις του Ν. 3685/2008 (Α΄ 148), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ 3600/31-12-2014/τ. Β’ και ΦΕΚ 333/10-03-2015/τ. Β’).

 

 

postgadbutton             

Τα συνεργαζόμενα Τμήματα Εκπαιδευτικών Πολιτικών και Μηχανολόγων Μηχανικών της ΑΣΠΑΙΤΕ σας καλωσορίζουν στο δικτυακό χώρο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ): «Αναβάθμιση Kτηρίων», με δύο κατευθύνσεις:

α. Δομική Αναβάθμιση Κτηρίων

β. Ενεργειακή Αναβάθμιση Κτηρίων

(ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 3600, 31-12-2014), από όπου μπορείτε να αντλήσετε όποιες πληροφορίες χρειάζεστε για το εν λόγω Πρόγραμμα.

Δεσμευόμαστε ότι στο παρόν Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα θα παρέχεται υψηλού επιπέδου εκπαίδευση ώστε οι απόφοιτοί του να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες για να μπορούν με άνεση:

α) άμεσα να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και να καλύψουν την αυξανόμενη επαγγελματική ζήτηση που παρατηρείται διεθνώς σε αυτό το πεδίο, τόσο στον ιδιωτικό τομέα (μελέτες και εφαρμογές αποκατάστασης, επισκευής, ενίσχυσης και ενεργειακής αναβάθμισης κτηρίων) όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (στελέχη υπηρεσιών, παροχή εξειδικευμένης τεχνογνωσίας ως ειδικοί επιστήμονες, συμβουλευτικές υπηρεσίες, ελεγκτικοί μηχανισμοί, πιστοποιήσεις κ.λ.π.)

β) να στελεχώσουν τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με εξειδικευμένες γνώσεις και

γ) να εργαστούν σε ερευνητικά προγράμματα ή/και να συνεχίσουν περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές.
                                                                           

postgadbutton          

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

e learning student web class web
gdpr logo modip
asfalia stin ergasia simvouleftiko epitropi katagrafis protocol logo  

Στοιχεια Επικοινωνιας

ΑΣΠΑΙΤΕ, ΤΚ 15122 Μαρούσι (Σταθμός "ΕΙΡΗΝΗ" ΗΣΑΠ) Τηλ.: 210-2896700, email:info@aspete.gr

Λειτουργεί καλύτερα με I.E. 8.0 και ανω, Firefox, Opera, Safari & Google Chrome . Υποστήριξη ΚΕ.Λ.Δ.ΔΙ
DS label logo diavgia logo horizontal(300x105)x96dpi hover
Κύλιση στην Αρχή