Επιλογή Σελίδας

 Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv»– (Master of Science in Science, Technology, Engineering and Mathematics), το οποίο προσφέρεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ στην Αθήνα, λειτουργεί σύμφωνα με τις συναφείς διατάξεις του ν. 4009/2011, του ν.3685/2008 «Θεσμικό πλαίσιο για τις Μεταπτυχιακές Σπουδές» και το ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 3600, 31-12-2014 και τον κανονισμό Μεταπτυχιακών σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ.Το ΠΜΣ είναι ένα πρόγραμμα σπουδών δια του οποίου επιδιώκεται η σε βάθος επιστημολογική και επιστημονική διερεύνηση και εξέταση θεμάτων, με επίκεντρο τις εργαστηριακές, μαθησιακές και εκπαιδευτικές μαθησιακές και διδακτικές ακολουθίες για την εκπάιδευση, σε συνάρτηση με τα γνωστικά αντικείμεναeννα του STEM-ΣΤΕΜ,  και τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες και τις εκπαιδευτικές τεχνολογίες. Το ΠΜΣ έχει ως αντικείμενο των παροχή εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου στην Υπολογιστική Επιστήμη για την εκπαίδευση και τη Διδακτική στα γνωστικά αντικείμενα του STEM. Περαιτέρω, προσδοκά να συμβάλει στην προαγωγή της έρευνας και στη δημιουργία νέων καινοτόμων γνώσεων και δεξιοτήτων καθώς και την επαγγελματική ανέλιξη των εκπαιδευτικών.
Ειδικότερα επιδιώκει:
1.Τη δημιουργία κρίσιμης μάζας εκπαιδευτικών με γνώσεις υπολογιστικών μοντέλων προσομοίωσης που θα μπορούν να αναπτύσσουν εκπαιδευτικά σενάρια χρησιμοποιώντας την ανακαλυπτική/διερευνητική μάθηση στα γνωστικά αντικείμενα του STEM
2.Την ανάδειξη ερευνητικών τομέων για τους φοιτητές ώστε να είναι ικανοί να συγγράψουν αξιόλογες ερευνητικές εργασίες αλλά και να έχουν τα εφόδια για την συνέχιση των σπουδών τους σε επίπεδο Διδακτορικών σπουδών για την παιδαγωγική χρήση του STEM(ΣΤΕΜ).
3.Τη γνώση επιστημολογικών παιδαγωγικών μοντέλων διερευνητικής/ανακαλυπτικής διδασκαλίας και τη διασύνδεσή τους με τα υπολογιστικά μοντέλα προσομοίωσης για την διδακτική 
4.Την εξοικείωση με σύγχρονα αποθετήρια εκπαιδευτικών ψηφιακών προγραμμάτων σχετικών με το STEM στην Εκπαίδευση/Διδακτική.
5.Την συγγραφή κώδικα για εκπαιδευτικούς σκοπούς, η οποία είναι σημαντική όπως προκύπτει και από την πρωτοβουλία «one hour code» στις Η.Π.Α. και άλλες διεθνείς τάσεις 
6.Τη γνώση  εργαλείων προγραμματισμού, εκπαιδευτικής ρομποτικής, εκπαιδευτικών τεχνολογιών, LAB VIEW, Arduino ,Easy Java Simulations κλπ  και γενικά σε τεχνολογίες STEM
7.Τη γνώση θεμάτων και την μεθοδολογία της ηλεκτρονικής μάθησης και την εξοικείωση με εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης
8.Την δημιουργία μιας οργανωτικής δομής για την ανάπτυξη ενός αποθετηρίου σχετικά με τα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα
9.Την προετοιμασία στελεχών εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών-best practices- για τα αναλυτικά προγράμματα στην εκπαίδευση, σε Εθνικό και Διεθνές Επίπεδο
10.Την γνώση της μεθοδολογίας και των εργαλείων ποσοτικής και ποιοτικής εκπαιδευτικής έρευνας  

postgadbutton